Saturday 22 December 2012







Salam alaikum.,.,


memikir sejenak.,., lama sudah tak edit.,.,blog pon biase je.,..,baru nak up la kan.,.,kita ni pon apa jer sgt.,.,taknak mengarut yg bukan2 sbb kata 'master blog' saya post panjang2 bukan org nak baca pon.,.,so sikit je la,..,


yg kat sebelaah ni lah aku sekarang.,.,posing sendiri dekat depan sakan(asrama)..,,blkg tu sakan akhoowat laa.,.hehe.,.,tp jauh gak lah nk sampai tuh.,.,berpeluh dulu baru blh dating.,., LoL.,.,kini berada di Jordan menuntut di kuliah SYARIAH takhosus fiqh Wa usul.,.,mcm best kan.,.,senang citer bnd ni kalu kat malaysia org kampung kata amik LAW la,.,padahal LAW tu antara subjek takhosus.,.,.pening nak terangkan.,.,haha.,.,memang SHOW ah duduk kat sini belajar,.,.,dgn org arab nye yg tah pape perangai tah.,.,doktor yg ajar dlm bahasa Ammiyah(kampung) lg.,.,memang pergh lah.,.,tp takpe.,.,nak jd hebat bukan duduk senang.,.,bersakit sampai mati.,.,kot~ who knows.,.,tp papehal pon.,.,insyaAllah all the best for me and all EX-mts student.,.,nak jadi ulamak nih even perangai pon mcm ape jerr.,., :P.,., doakan lah patik ye tuan hamba.,.,.,.,.,.Antara kejutan budaya nye kat sini adalah.,.,.,jeng3.,.,!!!senior2 yg dah KAHWIn.,.,!! WAAAHHH!!! suprise gituh nak tercabut jantung.,.,hahah,,.dengki jer rase tgk depa duk borak2 apa suma tuh.,.,memang tipu lah sape kata tak dengki kan.,.,sampai kan aku sendiri rase tak sabar.,.,nak hbs kan study.,.,agk2 laa bro.,.,mak ayah ambe ni bkn org berada.,.,so.,.,bersabar je lah.,.,itu yg terbaeek.,.,tp sedih gak.,,.org kata paling kurang bertunang pon jadi lah.,.,aku.,.,?sori la bro.,.,duduk sendiri pon mcm tak belajar je.,.,ni nak belajar skali jaga anak org.,.,memang tak lah kan.,.,tgk member sebilik juga.,.,dulu bukan main seronok dia.,,.dah luah isi hati kat buah hati yg dtg bljr skali kat sini.,.,sekali tuptap buah hati nye tu minat kat org lain yg se University nih.,.,hamba mana tak panas dong.,.sekarang mcm mayat hidup.,.,ku doa kan kau jumpa lbh baik dari yg si cantik tu ye.,., :)


=sekarang.,.,i mean.,., by the time aku update blk blog aku nih sekarang aku dlm MARKAZ LUGHOH anjuran university.,.,ye lah.,.,bhs arab aku pon tak gampang.,.,so kene laa detention...huhuhu.,.,sakit gak.,.,tak sakit pon.,.,cuma duit tu laa sikit.,.,entah la.,.,bia lah.,.,lg pon ayah aku juga suruh masuk.,.,hehe.,.,mcm2 yg kat malaysia pasal bhs arab sumua dia ajar kat sini.,.,cara i'rab,adad ma'dud' hazaf wth lg sumua tuh la dia ajar.,.,memang pergh arh!! haha,..,.apehal2 pon.,.,insyaAllah pada 27/12/2012 ni aku pekse.,.,segalanya di sini.,.,wahai pemviewer semua.,.,doakan lah aku ye.,.,takot gak tak lepas nih.,.,huhu



wa akhiron walaisa sifir.,.,haha.,.,blaja gok siket.,.,kih3.,insyaAllah tahun depan menjenguk bakal tunang dan teman hidup selepas 4 5 tahun pengajian disini.,.,doa kan saya ye.,., :P,.,., penambahan jer 

tuh.,., chiow dulu.,


4 comments:

  1. untuk pengakhiran entry tu... hehe mabrook.

    ReplyDelete
  2. Haha.. Koho gatal demo lenih... Calon mesia nk tinggal mno? Ahaks..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku cerita calon msia lah nih~hahaha...weh!! follow aku lah doe..~ :P

      Delete